Blääää

1kommentarer

Idag är ingen bra dag ! Tänkte betala räkningar , men tji fick jag . Hittar inte den jä-la bankdosan . Så märkligt , jag hade den igår kväll och la den sen på soffbordet , men jag kan icke hitta den . Har snart vänt upp och ner på allt ! Som tur är har jag ju hela helgen på mig ! Men såna här saker gör mig på ett skithumör ! Blir så frutsrerad !
Igår var jag ju i Lund för vanligt läkarbesök och provtagning . Jag fick svar på alla mina frågor jag hade . Vi satte ut sandimmunet helt nu . Så nu har jag bara 4 tabletter om dagen vissa dagar 5 . Tänk för bara några månader sen hade jag ju 14 på morgonen . Blev fortsatt sjukskriven till 31/7 ! var sedan hos tandläkaren och lagade ett hål , där jag tappat lagningen .
Idag är en blääää dag ! Trist väder , dosan är borta m.m.
Jag skulle bara kunna böla , märkligt att jag har några tårar kvar alls ! Jag har ju snart bölat i ett helt år ! Är så känslig , vissa dagar är känslorna utanpå kroppen . Jag är så tacksam att allt med min sjukdom har gått så bra men kan inte hjälpa att jag är en aning bitter ! Frågan jag ställer mig ofta är VARFÖR JAG ??

1 kommentarer

Lena

26 Apr 2013 10:36

Varför det är du kan msn nog bara sia om, MEN du vann över sjukdomen!!! DET är det enda som betyder nåt!
Älskar dej ❤❤❤

Svar: <3 <3 <3
Madde

Kommentera

Publiceras ej