Hatar måndagar

1kommentarer

Jag hatar verkligen måndagar ! Det är en dag som jag känner mig så ensam . Jag vet att jag inte är det , men när man umgåtts med sin familj hela helgen , så blir det tomt ! Det blir väl bättre när jag väl kan börja jobba ! Har ju möte på onsdag med arbetsgivaren och försäkringskassan . Tror ju inte vi lär komma på nått nytt , men man kan ju hoppas .
Vaknar nästan varje morgon med ont i huvudet , inte alls roligt . Jag är så stel i min kropp , känner mig som en pigg 90 åring . Men jag ska inte gnälla , det finns dom som har det värre !
Tänk om vi hade kunnat vinna en massa pengar , då skulle vi resa och flytta . Jag skulle ju vilja bo på gård med höns och kanske nån häst ! Det bästa hade varit om man kunde bygga det själv , precis som man vill ha det . Som jag sagt innan tur man kan drömma , det är ju bara gamlingar som vinner en massa !
Idag har jag än så länge inte gjort någon som helst nytta , jo tömt diskmaskinen . Känner inte för att göra ett skit , men har en massa jag borde göra . Jaja kanske senare eller en annan dag .

1 kommentarer

Lena

08 Apr 2013 13:18

<3

Kommentera

Publiceras ej