Helg

0kommentarer

Då var snart denna helgen slut ! Man bara knäpper med fingrarna och vips så är den slut !
I fredags så köptes det nya däck till min bil . Idag när Tom skulle sätta på dem så såg han att nån fjädrar var slut , helt sönder . Jag som skulle besiktiga den imorgon SUCK ! Nu har jag avbokat tiden , knappt lönt att besiktiga när jag ändå får en ombesiktning . Så från 1 maj , har jag ingen bil längre som är körbar . Så nu får den lämnas in och fixas . Som tur är så kör jag ju inte så mycket för tillfället !
Igår for vi till Malmö efter en god helgfrukost . Hade en massa ärenden att fixa . Jag fyndade skor , 5 par för ca 250 kr , är det inte kanon ?
Köpte mig även boken 50 nyanser av honom som alla pratar om och rekomenderar . Det var min födelsepresent till mig själv .
Idag har vi varit på roadtrip till vinslöv haha ! ja vi har tagit lite foto , jag ska lägga upp dom sen ! Tog även en tur till Tyringe och nån affär där . Stannade och åt middag i Höör ! Det är mysigt att bara göra nått vi två nån gång . Nä nu ska jag gå ut och njuta en stund till i solen !

Kommentera

Publiceras ej