Helgen slut

0kommentarer

Var tar helgerna vägen ? Man hinner knappt knäppa med fingrarna så är det över ! Trist men sant !
Idag blev det sconesfrukost som jag i ett svagt ögonblick lovade min älskade sambo . Visst är det gott , men finns godare haha ! Men bara att sitta och njuta av frukosten med tidningen och en mugg kaffe och med trevligt sällskap . Vad har jag annars gjort idag ? Tom och Simon har satt på sommardäcken på Toms bil , dom har även fixat lite på min bil . Tom och jag och Özil körde ner till stranden för en promenix . Det var dimmigt och fuktigt så det droppade från träden . Men det var skönt med frisk luft . Senare på em kom solen fram . Middagen idag var vårrullar med ris och sallad . Nu tittar vi på mästarnas mästare , hoppas detta gänget är roligare än det andra . Sen ska jag ta min onda rygg och hoppas jag kan sova bättre inatt !

Kommentera

Publiceras ej