Låårdag

0kommentarer

Undrens tid är inte förbi ! Min kära sambo sov längre än mig idag och det händer inte speciellt ofta . Tror jag kan räkna på en hand om hur många gånger det hänt på dessa åren . Jag tassade upp och gick ut med Özil , vi handlade bullar . Sen åt vi frukost till melodikrysset , ja jag vet vi är som pensionärerna hahahaha !
Igår var en ommöbleringsdag , suck ! Simon och Fabian skulle byta rum . ja det blev bra till slut . Min rygg gillade inte alls den iden men men . Idag har jag fixat mina garderober , nu är det snyggt och upphängt . Jag har ju oxå kommit på vad som behövs inför sommaren . Om det nu blir nån sommar . Men lite shorts och några tights och piratbyxor . En ny jacka behövs med . Jag behöver även nya skor *ler* ! Jag fyller ju snart år så man kan ju hoppas .........
Tom har fixat i vardagsrummet med högtalarna !
Resten av dagen kommer bara att slappas , tror jag iaf ! Ska kanske handla lite , ovanligt va ?

Kommentera

Publiceras ej