Lycka

1kommentarer

Lycka är när jag mår bra ! Igår åkte jag med Tom i lastbilen igen , det är ganska rogivande för mig . Tom får ju jobba och slita . Men så trött jag är när vi väl kommer hem och fått mat i kroppen . Det sliter att gå upp vid 2 på natten . Hämtade Hampus och Jessika igår .
Idag har vi än en gång besökt badhuset i Hörby . Det är så skönt och roligt att bada . Alla utom Fabian var med . Simon är nog det klumpigaste jag vet , men han gillar det och är inte rädd för att prova saker . När Simon gör bomben , flyger alla barnen ur poolen hahaha ! Lille hampus som varit så rätt för vatten innan , han hoppar och dyker och vill aldrig åka hem . Jessika är som en fisk , kom på ny träningsmetod för magen hahaha ! Tom tror han är 15 och hoppar från trampolinerna och skrattar . Och så har vi ju mig klumpen ! Idag vågade tom jag åka vattenruchin , det gick så jä-la fort så jag fick försöka stanna med armarna .
Det ända negativa med detta badhus är omkläddningsrummen och duschrummen . Men det fina badet väger upp det .
Efter badet blev det en tur till sibylla för lite middag , man blir ju hungrig av att vara aktiv . Sen handlade vi lite , godsaker till söndagsfrukosten och snask till kvällen .
Väl hemma så sattes tvättmaskinen igång och slappande i soffan . En glassfika har vi oxå fixat ikväll . Nu sitter vi och kollar på film och bara myssssssser !
Jag älskar att jag är i livet och jag älskar min familj ! När man varit så nära andra sidan så vet man vad man har och uppskattar det ännu mera . Nä nu ska jag hämta upp tvätten och tända lite lampor , för sänker sig mörkret så sakta !

1 kommentarer

Lena

08 Apr 2013 13:20

Nästa gång SKA jag med till badet!!!

Svar: Du bara lovar och lovar ! Love you .....
Madde

Kommentera

Publiceras ej