Måndag igen

0kommentarer

Som jag sagt innan , men var f-n tar helgerna vägen ?
I fredags var jag och myste med Lena och Hannah och Benjamin , jösses vad han växer . Han är nu 6 månader och alldeles alldeles underbar ! Hannah är en typisk 4-åring med MYCKET vilja ! Imorgon ska jag passa dessa små kottar några timmar , mysigt ! Simon har ju varit på folkracetävling med min kusin Palle i helgen , han var så trött och mycket nöjd . Han tyckte det var jätteroligt !
I helgen har det ju varit underbart väder , utemöblerna har kommit fram . Jag kunde vara ute i bara linne , visst när solen försvann blev det ju isande , men det är ju en början . Tom städa bilen , Jessika träna hundarna , Hampus cyklade och tränade skateboard .
Jag som alltid älskat solen och att sola , bara ligga där i min solstol . Det får jag ju inte göra längre tyvärr . Huden är fortfarande känslig efter cellgifterna . Så jag måste vara påklädd eller ha den högsta faktorn som finns , så det måste jag köpa mig . Det är ju sån avkoppling om man bara har en bra bok med ! Ligga där och höra barnen i bakgrunden och fåglarna , SKÖNT !
Idag är det vanlig måndag igen , inte varmt och solen inte helt framme ! Tvätten är i full gång , ska även dammsuga upp lite hundhår som ligger i varenda hörna ! Det blir ju en massa när Özil och Rockie far omkring och busar !

Kommentera

Publiceras ej