Soliga onsdagen !

0kommentarer

Dagen igår bara försvann . Jag körde hemifrån redan vid 6 på morgonen , jag skulle ju passa Hannah och Benjamin . Dagen bara försvann . Jag har verkligen glömt hur det är att ha så små barn . Det är full rulle hela tiden . Roligt , synd bara att det skulle storma så . Benjamin är en liten solstråle , han bara skrattar och sover och är glad . Inget skrik på hela dagen . Sen har vi lilla Hannah , wow vilken vilja den tösen har haha !
Sen körde jag hem och hämtade Tom , körde han till verkstaden , lastbilen har varit på nån service , är det lönt med den skrothögen .
Sen bara slapp i soffan med Tom , jag var helt slut och hade fått en härlig huvudvärk . La mig tidigt , somnade som en baby !
Men nu är det onsdag , idag ska jag ringa lite samtal , vattna blommorna och fixa mina naglar igen . Någon som har tips på ett bra nagellack som håller länge ! just nu är inte mina naglar speciellt långa tyvärr . Är lite sugen på att bygga igen , jaja jag får se . Se om jag kan hitta någon duktig och billig som gör vid naglar . Imorgon ska jag till sjukhuset för kontroll . Alltid lika spännande vad dom säger .Denna gången har jag en lång lista att ta upp med dom . Jag hoppas det är någon av mina vanliga läkare denna gången . Ska även till tandläkaren, inte lika roligt . Tyvärr har jag en tid på em , jag vill helst ha på fm , så är det liksom gjort !
Som jag längtar till helgen !! En helg som ska gå i kärlekens tecken haha ! Jag ska bara mysa med min Tom och vi ska rå om varandra . Hoppas jag kan flörta till mig ett besök på skopunkten m.m. jag fyller ju ändå år på måndag ! Tänk att ett helt år har gått sen jag mådde som sämst , när jag levde i ovisshet om vad som felade mig och om dom skulle hitta en donater eller inte !

Kommentera

Publiceras ej