Torsdag

0kommentarer

Igår bloggade jag inte alls , hade helt enkelt inget att skriva . Dagen var som den brukar med tvätt och plock . Underbara solen var framme , gick sköna promenader med Özil . Till middag hade vi spagetti och köttfärssås .
Idag har jag varit med Tom i lastbilen . Gick upp vid 2 inatt , då nästan ångrade jag att jag hade sagt jag skulle med *ler* ! men när jag väl kom ur den sköna sängvärmen så går det ju bra . Özil förstod direkt att det var dax att "jobba" med köttbullepappan ! Idag gick turen till Kristianstad med omnejd . För en gång skull gick rundan snabbt , jaja för att vara en torsdag . Tog en sväng inom apoteket och citygross på vägen hem . Vi var hungriga , så det blev en väldigt tidig middag . Korv med bröd stod på menyn idag . Ibland är det skönt med snabb mat ! Nu sitter jag bara i soffan och slöar vid datan , ena ögat på tvn . Özil är helt slut , han sover ju knappt när han åker med , för han vill kolla och vara med hela tiden . Det har varit lika soligt idag och det får gärna hålla i sig ! Men blir så sugen på att ta fram utemöblerna och kunna sitta ute och grilla . Läääängtar !!!!!

Kommentera

Publiceras ej