Valborg

0kommentarer

Igår fylla jag 41 år , skit vad åren går fort ! Minns min 20 års dag med glädje . Det var i min lägenhet i Malmö , min första och fina lägenhet på vårgatan ! Jag hade öppet hus , så man fick komma när man ville . Bjöd på det klassiska kassler och potatissallad . Det var en rolig och galen fest som varade långt in på morgonen ! När jag fylla 30 år så hade jag oxå fest , då bjöd jag på pajer med tillbehör . Jag fick en manlig strippa av mina kära vänner *fniss* . Det blev en massa turkisk peppar den kvällen . Förra året när jag fylla 40 år , mådde jag inte så bra . Hade först inte tänkt ha nått , men vi hade ett litet kalas hemma hos mamma och Hasse . Det var med dom närmsta i släkten och dom närmsta vännerna ! Då visste jag inte vad som jag hade framför mig , bara att jag hade en sjuk benmärg .
Igår fick jag underbart vackra blommor av min Tom . Har ju fått en massa saker av honom i helgen , så vissa saker kan strykas på min önskelista !

Kommentera

Publiceras ej