Vill ha helg

0kommentarer

Kan veckan gå fort nu så det kan bli helg !
Det är tyvärr bara tisdag , jag vet att veckorna går fort .
Igår fick jag gjort en massa nytta här hemma , fick en dos energi , vet bara inte var den kom ifrån ??? Det kan ju knappast vara solen som inte visar sig speciellt mycket ! Visst är det lite varmare , men inte så man kan lägga vinterjackan och inte mössan heller än . Jag vet jag är frusen men jag tror många håller med mig !
På fredag är Simon ledig från skolan , så då ska vi köra till bästa Lena och hennes underbara små barn ! Hannah blir säkert glad när "hennes" Sinom kommer ! Sen ska jag lämna Simon hos min kusin Palle . Simon ska hjälpa han på folkrace tävling på lördag . Han ser verkligen fram emot det . Spännande !
På fredag kommer Hampus och Jessika och Rockie , så då blir huset fullt igen , och det är så jag vill ha det ! Full rulle hela tiden .
Igår kväll tittade vi på Morgan och Ola-connys resa , ja vad ska man säga hahahahahahahaha ! Deras engelska är underbar , det blir så många skratt ! Emellanåt skriker både Tom och jag rätt ut !
Vad gör jag idag då ? Tja tvätten är igång , som vanligt ! Diskmaskinen tömd . Frukosten i magen . Tabletter svalda . Får väl ta tag i snabeldraken med ett varv !

Kommentera

Publiceras ej