Ännu en härlig Lååårdag

0kommentarer

Nu har det snart gått en hel vecka till , jag hinner inte riktigt med ! Alla tycker säkert att jag går ju "bara" hemma så dagarna borde vara lååånga ! Denna veckan har Jessika och Rockie varit här , trevligt med sällskap . Vi har bakat och varit ute med hundarna och slöat ! Vi bakade jätte goda muffins med banan och chokladbitar . Mums !!! Igår åkte jag med Tom i lastbilen , jag och Özil . Jag tycker om fredagsturen , den går på österlen . Kivik , Simrishamn , Tomelilla , Hammenhög m.m. Sen är man ganska mör , jag gör ju inget mer än att går upp mitt i natten men det sliter . Hade aldrig orkat jobba så alltid . Idag var vi på biltema (ovanligt) och på net on net . Har just nu ätit en smaskig pepparbiff och sitter och smuttar på mitt rosévin . Jag trodde inte man kunde må så bra och vara så lycklig ! Jag har mycket att vara lycklig över ! JAG LEVER !!!! Jag har en man som jag älskar och som älskar mig ! Ni får alla ha en underbar helg ! För nu ska jag fortsätta att njuta !

Kommentera

Publiceras ej