Glad

3kommentarer

Glad är ett ord som jag tycker förknippas med mig ! Jag har alltid fått höra att jag är en glad skit ! Men undrar om alla tycker det ? Jag fick nyligen höra att jag har ändrat mig , att jag aldrig är glad längre . Att jag har ändrat mig är ju självklart . Jag har gått igenom ett helvete som jag inte önskar någon ! Inte ens de få människorna som jag avskyr som pesten ! Men att jag inte skulle vara glad längre , jag håller inte med ! Jag känner mig glad , jag älskar mitt liv , jag skrattar med världens bästa sambo och mina underbara vänner varje dag ! Visst finns det några mörka moln på min himmel med , men dom ska inte få dra ner mig ! I tisdags tog jag en tur med Tom , jag gillar verkligen att åka lastbil och att ha sällskap . Özil tycker ju oxå om det ! Igår var jag och hälsade på på jobb , köpte med mig en god kaka ! Det ger mig energi att prata och träffa töserna . Fick även krama några av töserna från A-sidan . Jag längtar verkligen av att börja jobba lite , vi får väl se vad som händer . Sen styrde jag kossan mot OBS och fika med världens bästa Wiveca ! Jag verkligen älskar att sitta och prata och titta på folk . Jag tror både jag och Wiveca behövde det , det händer bara allt för sällan tyvärr ! Jag åt en smaskig räksallad och en stor kopp vanilla latte till det MUMMA ! Köpte även en flaska vanilj med hem , så jag njuter av det i kaffet just nu ! Fixade några ärenden , kollade lite i affärer . Känns lite deppigt att det bara är höstkläder , jag vill ju ha mer sommar ! Idag har jag var effektiv som attans ! Lika bra att passa på när energin vill infinna sig ! Hunden rastad , tvätten igång , badrummen skurade , frukosten nere . Nu ska jag bara ta ett varv med dammsugaren med , men jag har ju hela dagen på mig *fniss* ! Ibland undrar jag hur många som läser min blogg ? Ni som läser får gärna lägga en liten kommentar ! Jag menar mest vem vill veta nått om mitt liv ? Det är ju inget speciellt ?

3 kommentarer

Jessica Söderfjord

29 Aug 2013 18:32

Men stumpan! Jag tycker det låter som om du njuter till fullo av livet....Kanske det är någon som har problem med just det?
Det är synd om människor som hela tiden måste gå o leta fel på folk för att själva må bra...
Men du gör så rätt så rätt...njut o längta det är du verkligen värd! O jag läser din blogg så fort jag har tid! KRAM

Tintin

29 Aug 2013 23:00

Jag började läsa din blogg på försommaren. Hur jag hitta den kommer jag inte ihåg. Jag känner igen mig lite i dig eftersom jag själv hade ett jobbigt år 2012 med bröstcancer. Operation, cellgifter o strålning men nu äntligen så ska jag börja jobba heltid även om jag har fruktansvärd värk i benen. Att jobba gör mig ändå frisk men jag blir nog aldrig samma Tintin som före 2012.

Svar: Har du fb eller en mailadress ?
Madde

Anonym

31 Aug 2013 23:25

Hej igen....min mejl är [email protected]

Kommentera

Publiceras ej