Hot hot

0kommentarer

Idag har nog varit den varmaste dagen på mycket länge . Jag älskar ju värmen men man kan verkligen inte göra mycket utan att svettas . Jag tog en tur med dammsugaren innan idag och det var ett gympapass . Har varit en sväng till Ystad i dag , handlade lite mat som man alltid behöver . Var oxå och tittade på en ny mobiltelefon , men den jag ville ha var slut och det skulle ta flera veckor innan den kom in igen . Får ta mig en funderare ?
Det diskuteras mycket vad man kan eller bör eller inte bör skriva i sin blogg . Jag har fått påhopp att inte skriva för personliga saker eller att hänga ut någon ! Men bestämmer inte jag det själv ???? Många gånger så skriver jag inte ut allt , ganska ofta faktiskt när jag tänker efter ! Jag får hela tiden tänka mig för vad jag skriver , annars får jag bara skit igen och igen .
Sen har vi alla dom som bara snackar en massa skit ! Dom snackar skit om allt och alla ! Men ler och ser glad ut när man träffar dom . Har dom inget eget liv ? Jag fattar inte att man orkar ! Sen har vi dom som bara ljuger för att allt ska se bra ut ! När man tom ljuger för sin make/maka/sambo/barn/föräldrar/ då har det gått för långt !
Sen har vi dom som påverkar andra för att få dom på sin "sida" ! Blir bara så trött på dessa människor .
En dag kommer jag att explodera och be dom fara åt pipsvängen .
Vad har jag annars gjort i veckan ?
Tvättat och plockat som vanligt .
Torsdag och fredag åkte jag med Tom i den nya lastbilen , den är fin och mycket högre än den förra . Känner mig som en klump när jag klättrar upp och ner haha !
Imorgon hoppas jag på strandväder !

Kommentera

Publiceras ej