Länge sen !

0kommentarer

Det är evigheter sen jag bloggade ! Jag är ledsen att säga det men jag har helt enkelt glömt bort det Det är ju inte så att jag är jätteupptagen men men ! Denna veckan har mest varit en ring ring vecka . Tycker jag suttit i telefon mest hela dagarna . Ringt hit och dit och fram och tillbaka . Inte lätt att fixa möten där alla berörda kan . Vet knappt vad mer jag hittat på i veckan , skrämmande ju att man inte minns . Jag har varit med min bästa Lena och våra barn och tittat på 8 veckor gamla Tervvalpar , som hennes hund är pappa till . Dom var som små nallebjörnar . Sen åkte Simon med henne hem över helgen . Vi har varit och hämtat han idag och tog en fika med dom bästa . Igår var vi en sväng på stranden med hundarna . Özil och Rockie grävde och grävde , dom bada lite . Det var ganska skönt i vattnet ! Vi hade naturligtvis fika med oss ! Rätt var det va så kom en stor hund med en gigantisk hund farande mot oss och sen kom hans ägare efter och skrek DENNIS DENNIS DENNIS ! Sen var dom bara borta igen och som vi skrattade då ! hela situationen var jätterolig . Hampus blev som vanligt hämtad idag , men Jessika och Rockie stannar nästa vecka med . Trevligt trevligt ! Annars hoppas jag mest på mer fint väder , även om det känns lite höstigt idag och att dom lovat regn i veckan .

Kommentera

Publiceras ej