Många tankar !

0kommentarer

Det är så många tankar att det känns helt rörigt i mitt huvud !
Jag har ju skrivit innan om den där jä-la knölen som flyttat in i mitt bröst . Nu har jag fått svar på den . Vet inte om jag ska skratta eller gråta ?? Detta är lite svårt att förklara men jag ska försöka . Dom sjuka cellerna som jag tidigare har haft i min kropp har nu bildat en tumör i bröstet med sjuka celler . Allt är mycket märkligt i mina öron för att alla prover är bra och jag är 100% donator efter alla dom senaste proverna . Men sånt här kan hända att dom bildar nya "samhällen" . Nu hoppas jag bara att dom inte satt sig fast på fler ställen i min kropp . Ska på en pet-undersökning i nästa vecka där man dricker kontrast och dom spolar in kontrast i kroppen och sen röntgen . Jag var igår och träffade en läkare ang knölen , vi ska börja med strålning av den på torsdag . Så dom kände och klämde på bröstet och rita och märkte ut . Hoppas bara nu att strålningen kan ta dö på dessa jä-la sjuka celler en gång för alla .
Än en gång ställer jag mig frågan VARFÖR jag ? Har jag inte haft tillräckligt med skit ?
Tack än en gång till alla ni underbara människor som finns här för mig ! Ni är guld värda !
Nu har jag fått kräka av mig lite !
Nu ska jag istället skriva om lite roliga saker !
Det har gått ännu en underbar vecka på jobb ! Såååååå roligt !
Det är så många skratt varje dag !
Igår var vi ute och åt på Rose Garden , smaskens ! Vi var 20 st , det tycker jag är bra uppslutning , vet att ett gång ska gå på onsdag med .
Efter var vi ett gäng som gick vidare till Harrys , inte speciellt mycket folk men som jag skrattade ! Det är så många nya underbara bekantskaper och några som jag känt länge . Jag trivs som fisken med alla dessa galna människor !
Jag måste ju kanske skriva om stormen Sven och allt detta vita som nu ligger där ute .
Min lille Özil är ju en lite klen hund och tycker att storm är riktigt läskigt . Fick ju tvinga han ut och vad händer jo stormen tar i precis när han kommer farande , så denna lilla galna hund flyger rakt in i häcken , som jag skrattade ! Ja jag vet att det inte var snällt , men hade ni sett det så hade ni oxå garvat . Idag var han helt lycklig att det var snö . Skuttade som en gasell på fältet ! Tur nån tycker om möget !
Har jag nått annat jag ska skriva om ?
Jo just det , idag hade det kunnat hända en hemsk olycka i vårt hem . Toasitsen gick i sönder och min älskade sambo hade ju kunnat skära sig fördärvad ! Tänk om han hade skurit upp ändan eller ännu värre tarmen och förblött på toagolvet ! fniss
Så jag har varit iväg och köpt en ny sits . Så snygg ! Synd det inte finns självrengörande !
Nu ska jag fortsätta att njuta av helgen !

Kommentera

Publiceras ej