Bläääää

0kommentarer

Jaha då snöar det igen ! Ska det nu komma så kan det ju komma så pass mycket så man kan åka pulka . Det är ju sportlov . Imorgon kommer Hampus och på onsdag Jessika och Rockie . Det ska bli en mysig vecka . Tom ska ha semester torsdag och fredag .
Idag går tvättmaskinen , som vanligt . Det är renbäddat i 2 sängar hittils , ska ta våra sängar med !
Frukosten och kaffet och tabletterna är nere .
När jag var hos läkaren förra veckan frågade jag när jag kunde börja jobba ? Hon blev paff och sa att vi skulle vänta lite till med det . Så ev i slutet på april kunde jag börja arbetsträna lite . För hon tyckte att man kan ju inte gå från noll till hundra direkt . Då känner hon inte mig haha ! Ja jag ska börja lungt , jag lovar ! Tänk så skönt att få jobba lite med huvudet igen , för det är trögt , undrar om det är cellgifterna eller bara tristesen att vara så länge på sjukhuset utan nån som helst stimulering ?
En tanke jag har är , hur ska man få sin 17 åring att lyda , respektera och hålla tider ?

Kommentera

Publiceras ej