Gnällsöndag

0kommentarer

Jag är trött på att inte kunna sova en hel natt , utan att vakna miljoner gånger !
Jag är trött på att ha ont i vissa leder !
Jag är trött på vädret !
Jag är trött på sura tonåringar !

Så nu har jag gnällt igen !
Idag skulle jag inte göra nått , men som vanligt har jag dammsugat . Vi har städat badrum och toalett . Tvättmaskinen har gått som vanligt . Och när jag ändå var igång så möblerade jag om i vardagsrummet , nu får vi ha det så här ett tag . Om det blev bra ? Tja kanske haha !
Jag vill ha vår , slippa snö och blåst . Kunna sitta ute , grilla , åka till stranden , fika i solen , spela boll på gräset , spela golf m.m.
Jag verkligen älskar min familj ! Vi har haft en bra sportlovsvecka , den bara försvann !
Özil och Rockie har busat i massor . Özil är jättetrött nu .
Imorgon måndag och en ny vecka framför sig . Har lite inplanerat den veckan . Fabian ska till läkaren och även jag . Jag ska även fota en massa kläder som ska säljas , varför ska jag ha dom kvar på vinden ? Där finns ju visa plagg jag bara använt en gång . Nu ska jag bara slappa i soffan !

Kommentera

Publiceras ej