Gråväder

0kommentarer

Det är lika grått och trist som vanligt ! När ska solen titta fram som dom lovar?
Idag fortsätter jag med tvätten . Idag är det mest filtar och handdukar . Jag har även gjort Lenas goda bröd , så enkelt och så skönt med en deg som inte behöver jäsa .
Jag har aldrig varit en kaffedrickare , en mugg då och då men inte mer . Men nu dricker jag en mugg varje morgon . Märkligt undra om min donator är tokig i kaffe ? Jag undrar även om hon är tokig i choklad och äpplen ? Jag har aldrig varit så glad i äpplen men nu Mums mums . Och choklad mmmmmmmmmm . Men choklad måste jag sluta med , inte bra för figuren . Jag ska ju vara fit för beach 2026 så jag får ju börja nån gång .
Jag har plockat ner alla mina "tjockis"kläder från vinden , kan ju lika gärna sälja dom , om det går ! Receptet på bröden finns under mina recept nu !

Kommentera

Publiceras ej