kalasdag

0kommentarer

Idag har vi varit på barndop och 4 - års kalas ! Vi har varit i Brandstad , en mysig liten kyrka . Benjamin , Sebastian , Bo-Arne ska det lilla livet heta . Han är så fin ! Hans storasyster Hannah fyllde 4 år i veckan så vi firade henne med . Vi har fått god mat , potatisgratäng , 2 olika sorters kalkonkött , kycklingklubbor , sallad , det goaste brödet jag ätit på mycket länge . Det ska jag baka i veckan , Verkar vara ett lätt recept. Sen blev det kaffe och tårta , tårtan var oxå sååååå mumsig ! Många fina presenter fick både Benjamin och Hannah ! Vi var nog mellan 40 och 50 personer . Det var roligt att träffa alla igen , vissa har jag inte träffat på mycket länge . Sen vi kom hem så har det bara slappats i soffan . jag fortfarande mätt och belåten . Jag får kolla fotona jag tog senare om där är nått att lägga upp ! Tack Lena och Nisse för en trevlig dag !

Kommentera

Publiceras ej