Lite sol

0kommentarer

Idag är solen framme , men tycker inte den värmer direkt . Undrar hur många minus det varit inatt ?
Som vanligt så bara fryser jag . Tom tror att jag ska ha raggsockarna hela sommaren med . Den risken finns haha ! Blir det en lika kass sommar som dom 2 sista så får man ha kvar vinterjackan med !
Idag blir det ännu en slappedag , ska bara dra snabeldraken ett varv !
Jag har fått lite rutiner nu på morgonen , men dom får jag ändra när jag äntligen får börja jobb .
Går ut med hunden , tömmer diskmaskinen , äter frukost , planerar middagen och plockar plockar plockar !
Vissa dagar fastnar jag vid datorn , finns många bloggar att läsa . Imorgon ska jag till mottagningen i Lund och träffa läkaren , ta prover och få vaccin . Sen blir det väl nytt besök igen om bara 2 veckor , för då är det 6 månader sen transplantationen . Då ska det tas nytt benmärgsprov och en massa andra undersökningar . Dom säger att det är då det är som mest kritiskt om cancercellerna har kommit tillbaka eller dom håller sig borta än ! Jag kan ju bara hoppas att dom är borta för alltid . Det är min stora fasa att behöva bli inlagd igen . Jag vill och måste vara hemma med min familj !!!! Solen värmer ganska bra , jag har varit ute en lång runda med Özil . Helt underbart ! Man blir mycket piggare och gladare så fort solen tittar fram ! Hoppas bara detta vädret håller i sig ! Min rygg är inte så rolig idag , har känningar av mitt diskbråck . Hoppas bara det stannar där och inte låser sig !

Kommentera

Publiceras ej