Onsdag

2kommentarer

Idag är jag oxå helt effektiv . Har varit ute med hunden . Stod och väntade utanför affären när dom öppnade kl 8 . Var ju tvungen att handla skinka . Ska göra pizzabullar idag . Så degen är gjord och står på jäsning . Hoppas dom blir goda . Det är ju sportlov nästa vecka och då hoppas jag på massor av härliga aktiviteter . Mycket ute lek , badhus , lekland . Jag får ju passa på när jag är hemma och sjukskriven att umgås med min familj . Då var baket klart , det blev 61 pizzabullar och ett bröd . Vad ska jag göra resten av dagen ? Jag får tänka på det medan jag slappar i soffan !

2 kommentarer

Anonym

13 Feb 2013 11:15

Du är så otroligt aktiv , skulle önska att jag hade hälften av din energi ... Kram på dig

Wiveca

13 Feb 2013 11:22

Håller med "Anonym" !!!

Kommentera

Publiceras ej