Onsdag ......

0kommentarer

Tja vad ska man säga om denna dagen hittils ? Snö och blask , jag måste köpa mig ett par gummistövlar . Jag har ett par som är som en sko , men behöver högre skaft när jag går med Özil på fältet . Nu tänker säkert många , men gå inte där då ! Joooooo för där kan han springa lös .
Fabian är hemma idag igen med sin mage . Han har haft problem med den i flera år , dock inte enligt han själv . Ringde förra veckan till vc för en tid hos min läkare Jenny . Men ringde idag igen och tryckte på . Fick en tid den 26 februari . hade kunnat få en tid snabbare , men då till någon annan läkare och det vill jag inte . jag vet ju hur duktig hon är och att hon tar tag i problemen . I em ska jag på samtal i skolan ang Simon , det brukar alltid vara trevligt , han har helt underbara lärare . Sen är ju frågan om jag ska göra nån nytta idag ?? Jag kan ju alltid ta det imorgon ...... Sen är det ju en fråga till , vad ska man ha till middag ? Jag får väl kolla i frysarna . Alltid lika svårt när inspirationen tryter !

Kommentera

Publiceras ej