Sköna söndag !

0kommentarer

Vet inte om jag gillar söndagar eller inte ! Det är skönt att familjen fortfarande är hemma . Men trist att alla ska jobba och i skolan imorgon . När jag var ute med Özil vid 8 tiden så var det grått och ganska kallt . Frostigt på bilar och gräsmatta , men det är ganska vackert på träden . Men nu är solen framme . Det kan den gärna få vara varje dag , det piggar upp . Idag ska vi nog mest ta det lungt . Igår var vi ju en sväng till Ystad och willys . Tycker vi handlar mat alltid , men så är det med stora grabbar och många i familjen . Vi hade behövt en pipeline direkt från skånemejerier med mjölk . I veckan ska jag försöka fortsätta skriva på min sjukdomsresa och även lägga in lite bilder här på bloggen . Men allt tar lite tid innan man lär sig hur man gör med nya saker . Jag är ju inte så ung längre , snart 41 ju .

Kommentera

Publiceras ej