Snöig lördag !

0kommentarer

Då var det redan lördag . Här var det full rulle igår på hundarna . Özil ville bara jucka med Rockie , och hon bara visade tänderna och morrade . Hon ville inte alls leka med han . När vi släppte dom ute på fältet så blev det fart . Rockie sprang och Özil efter .
Vaknade i morse att Özil gnällde , vid 5 -tiden . Det är inte okej , rent för tidigt . Jag gick ut med honom , ifall han var dålig i magen , det vet man ju aldrig . Vilken syn för gudarna jag måste ha varit . Morgonrock , jacka och och Toms vinterkängor . Tur att gatan sov !
Sedan somnade jag om en stund till .
Nu har vi nyss ätit god helgfrukost . jag bakade scones och familjen jublade . Dock inte mina grabbar , dom sover ju än , som vanligt ! Nu sitter jag , Tom , Jessika och Hampus i soffan med vars en data eller platta i knät . Hundarna har kommit till ro och vilar .
Ute snöar det , är ganska trött på det nu . Vill ju ha vår och värme . Men visst är det vackert att titta på ! Vi får väl se vad som händer idag , jag hoppas på en lugn lördag med en massa mys . Kanske en sväng till skogen eller till stranden . Vi får se !

Kommentera

Publiceras ej