Sportlovs torsdag

0kommentarer

Tom har semester och det är så ljuvligt ! Att få ha alla hemma en vanlig veckodag , det är underbart .
Jessika är duktig med hundarna , hon tränar och tränar med tröge Özil . Hennes egen lilla hund kan redan en massa trix . Idag blir det nog mest en slappedag , ska handla lite annars inga planer .
Simon är uppe , han har tom ätit frukost med oss . Han har även hjälpt grannen med att bära in pellets . Nu stack han till en kompis på skolan ! Fabian sover än , jag vet inte när han kom hem inatt . Han har ju varit i Stockholm med Hasse och lastbilen . Vi körde till Burlövs center , jag fick handlat några örhängen . man får ju försöka se lite kvinnlig ut nu när man knappt har nått hår . Sen fick jag min vilja igenom , så vi körde till Ikea . Brödformarna var tyvärr slut , ovanligt va när det gäller ikea ! Men fick handlat nya toaborstar , dom har höjt priset nu till 5 KRONOR , innan kosta dom bara 4 hahaha ! Hittade även nya fina sängkläder , då kanske jag kan kasta några gammla , fula , slitna .

Kommentera

Publiceras ej