tisdag

0kommentarer

Tja vad ska jag skriva idag ?
Har varit på vc med fabian och hans mage . Jag hade bokat tid hos min läkare Jenny . Hon kände först inte igen mig , har jag verkligen ändrat mig så mycket ??
Hon ordinerade en massa blodprov och även 3 st avföringsprov . Vi skulle utesluta allt med laktos . Sen ha en telefonkontakt om ca 3 veckor .
Igår la jag upp en massa kläder på Skurups loppis sida . Skulle träffa en kvinna idag som ville köpa några plagg . Får man se ut hur som helst ? Hon hade knappt några tänder i munnen , ingen bh och en tröja man såg igenom SUCK ! Ja hon blev iaf nöjd med kläderna hahaha !
Har fixat en massa telefonsamtal oxå idag , varför ska man alltid sitta så länge i kö ? Men det är ju klart , jag är ju sjukskriven och har allllllll tid i världen .
Till middag idag blir det korv stroganoff , är ett tag sen nu .
Jag har ju även lovat att jag ska fortsätta skriva på min sjukdomsresa , men det tar på krafterna att bara komma på vad jag egentligen varit med om . Så det blir inte idag heller .

Kommentera

Publiceras ej