Tisdag

1kommentarer

Idag var det upp tidigt och göra sig klar . Jag är ju alltid ute i god tid . Mer snö hade där oxå kommit på natten *suck* ! Jg har varit på mottagningen idag och träffat läkaren Agneta och tagit nya blodprover . Allt såg hittils bra ut ! Ska tillbaka om 2 veckor för då är det dax för ett vaccin igen . Körde sen till Burlöv center där jag skulle träffa bästa Wiveca . Dom hade nån brandövning så vi fick inte gå in först . Så som plåster på såret så bjöd dom på kaffe och bulle . Vi köpte även vars en rostbiffsmacka . Gott !!!!! Jag älskar att fika och babbla med mina underbara vänner . Skulle bara blivit oftare . Shoppade även 4- års present till min goa tös Hannah . Handlade även en liten paket till min underbara sambo , som fyller år på torsdag . Det blev en del mat med , var inte alls meningen . Nu bara slappar jag i soffan , innan det är dax att laga middag !

1 kommentarer

Wiveca

12 Feb 2013 14:49

Ja det var efterlängtat!!! Evigheter sen sist...
Riktig kvalitetstid för mig =)

Svar: Det är kvalitetstid för mig med ! Älskar att fika med dig ! Du är bäst !
Madde

Kommentera

Publiceras ej