Träffat läkaren

1kommentarer

Idag har jag varit i Lund på mottagningen och träffat läkaren . Allt såg bra ut . Tog nya prover och fick 3 vaccin . Mot lunginflamation , polio , stelkramp och nått annat som jag inte minns .Nått som var positivt idag var att ska inte ta nytt benmärgsprov om 2 veckor som jag trodde . Eftersom förra provet var bra och mina prover bara blir bättre för varje gång så gör man inget . JIPPIE .
Träffade även Marie , en kvinna som fick nya celler ca 1 månad efter mig . Det var roligt att se henne , hon mådde dock inte lika bra som jag tyvärr .
Sen körde jag till jobb för att lämna läkarintyg och prata skit med dom . Alltid lika roligt att träffa dom , saknar ju dom som f-n !
Sen körde jag och lämnade bröd till min lilla mormor och tog en mugg kaffe . Fick några örhängen av min mamma . Sen him och stekte korv !
Nu sitter jag här soffan och fryser som vanligt Brrrrrr !!!!! Vi har det inte kallt , det är bara mig det är fel på ! Termostaten är kaputt !

1 kommentarer

Britt-Marie

28 Feb 2013 19:55

Vad jag blir glad att höra. Nu ska du bara njuta av livet. Ta dagen som den kommer och skjut inte upp det du vill göra. Lev din dröm. ♥♥♥

Kommentera

Publiceras ej