2 veckor

0kommentarer

Då har 2 veckor av semestern redan gott , bara 1 vecka kvar ! Lite sorgligt .
I fredags begav vi oss till Sjöbomarknad , det var varmt och svettigt !
Mycket dricka handlade vi och ändå höll man på att smälta bort . Hade bestämt träff med min bästa Lena och hennes goa barn .
Vi gick gång upp och ner .
Det fanns väldigt många "Karim" , hallå alla kunder , bara idag , vi gör affär haha ! Handlade ny plånböcker , ett armband , strumpor så jag klarar vintern ( det var dagen klipp ) , Hannah och Hampus åkte några karuseller .
Vi mötte upp Nisse och sedan åkte våra svettiga och trötta kroppar hem .
Efter nästan 5 timmar i värme och en massa gående så var jag helt slut .
När vi kom hem så skulle Jessika och Rockie åka hem , trist . Özil sörjer sin flickvän .
Tog en tur till Ica , träffade Jenny med familj , fick se hennes nya lilla kille , bara 2 veckor gammal . Har barnen verkligen varit så små ? Minns det knappt !
Nu lite om det underbara vädret ! Det är varmt , riktigt skönt MEN det är inte skönt på nätterna ! Idag ska jag sätta upp insektsnät förr fönsterna i sovrummet så man kan ha öppet på natten . Men man ska inte klaga , men visst hade vi behövt lite regn ? Vår gräsmatta ser ut som hö .
Igår gjorde vi inte så mycket , var och handlade och bara njöt .
Vi grillade och jag drack lite vin , satt ute under körsbärsträdet .
På tal om körsbär så gjorde ju jag och Jessika saft häromdagen . Stod på stege (inte roligt) för att nå bären . Mycket jobb för lite saft ! Och den smakade absolut inget , bara sött haha !
Nu har vi nyss ätit sconesfrukost .
Hampus blir hämtad idag och sen är det tyst i huset .
Imorgon ska jag till Lund , ska även ta en sväng inom jobb och kramas med Wiveca och mina andra kolleger .

Kommentera

Publiceras ej