För fort

0kommentarer

Det har redan gott 1,5 vecka av semestern ! Nu är det bara hälften kvar . I måndags var jag på vårdcentralen och lämnade lite blod , jag ska ju till Stefan på hematologen på måndag . Hoppas proverna fortfarande är bra , alltid lite oroligt .
Annars har vi mest haft lata dagar , mycket lek och spel . Har ju varit några dagar med en del moln , men ändå varmt . Hörde en tant på vårdcentralen som sa att det har ju bara varit en vecka fint , annars tyckte hon det varit en dålig sommar hittils ?????? Var har hon varit tro ? Jag tycker att det har varit toppen väder ! Jag njuter av varje sekund . Nästa vecka är det bara jag och Tom , kommer att kännas tyst i huset . Mina stora är ju hemma eller rättare sagt aldrig hemma haha ! Men dom varken syns eller hörs . Hampus är ju en lite pratkvarn som inte är tyst sekund på hela dygnet , knappt när han sover heller . Pratar han inte så sjunger han .
Tänkte jag skulle locka med mig familjen en sväng till stranden om en stund , för lite bus och gräv !
På fredag är det äntligen dax för Sjöbomarknad , förra året ville jag men orkade inte åka dit . Så nu ska jag titta på folk och äta langos och se om jag hittar nått roligt att handla . Där är ju massor av skit , men även lite roliga saker .
Sen åker Jessika hem på kvällen .
På lördag tänkte jag vi skulle ut på ett litet äventyr , så då packas fikakorgen och kameran !

Kommentera

Publiceras ej