Freedag

0kommentarer

Då har det snart gått en hel vecka igen , fattar inte var dagarna tar vägen ?
Igår torsdag så ringde min telefon 7.00 , från op i Kristiansstad . Om vi kunde vara där klockan 10 ? Visst , det tog bara 1 timme och 40 min att köra dit ju ! Vi var där till 10 , men tror ni vi fick komma in då ? NÄÄÄÄÄÄÄ 11.30 fick vi träffa en läkare och sen en sköterska och sen fick vi vänta IGEN ! 12.10 tog dom äntligen in Fabian på operation . Sen väntade jag och väntade . Efter 2 timmar hämtade dom mig , han var vaken och allt hade gått bra . Han var fortfarande helt drogad , sluddrade och skrattade m.m.
Sen körde vi hem ! När jag la mig igår så tänkte jag att imorgon ska jag äntligen få sova längre än 8 . Toms chef ringde 22.15 och ville att han skulle jobba idag fredag . Vi hade ju som tur inget inplanerat så Tom ställde upp ! Jag vaknade av att dom plockade ner byggställningen på baksidan av huset 07.30 . Det var den sovmorgonen *ler* ! Idag har Jessika och jag bakat ariska kärleksmums haha och brysselkex och syltkakor . Dom blev jättegoda , varar nog inte så många dagar . jag jagade även STORA dammtussar men snabeldraken . Borde egentligen gå ut och njuta av det fina vädret , men men !

Kommentera

Publiceras ej