Hmm

0kommentarer

Ännu en underbar dag ! Sol och tropisk värme !
Igår var jag och hälsade på på jobb ! Alltid lika trevligt att babbla lite . Jag saknar dom massor .
Sen en sväng till sjukhuset och träffa läkaren . Äntligen "min" egen läkare som tar sig tid att lyssna på en . Han undrade var jag firat semester eftersom jag var brun , och jag svarade under ett parasoll i trädgården . Då suckade han och sa att han hade varit i Grekland och betalat 10 tusen tals kronor och var inte lika brun . Haha , och jag tycker inte alls jag är brun . Han kollade mina provsvar , satte ut cortisonet äntligen . Men fick behålla 2 tabletter för ett prov var inte helt bra . Men blodvärdet och trombycyter är kanon . Vi pratade mycket om min sjukdom , som jag förstått innan så är det en väldigt ovanlig form . Så dom forskar och använder "mig" fortfarande som studiematerial . Jag har ju alltid varit udda ! Fortsatt sjukskriven 3 månader , men förlorar Tyskland i fotbollen så skulle jag bara få 3 dagar hahaha ! Min rolige läkare är ju tysk ! Återbesök i september , då det oxå är dax för alla kontroller igen . Gyn , spirometri , njurarna , och ev nytt benmärgsprov .
Idag skulle jag tvätta lite , men vatten överallt i källaren och en tvättmaskin som förmodligen har gjort sitt ! Den läcker från luckan och ventilen och pumpar inte ut vattnet . Men nu är det upphängt därute för att torka , det kommer att bli styvare än styvast . Tur vi har mer kläder !

Kommentera

Publiceras ej