Juuuupppp

1kommentarer

Varför gnäller man om allt ??? Egentligen är det bara skitsaker ! Varför kan man inte bara njuta av att man har det ganska bra . Man gnäller på barnen ! Man gnäller på mannen ! Man gnäller på anhöriga ! Man gnäller på vänner ! Man bråkar och blir sams . Man gnäller på att allt är dyrt ! Man gnäller på vädret !
Än en gång så har jag fått mig en tankeställare !!! En av mina bästa vänners man har fått en hjärnblödning VARFÖR ? Jag hoppas verkligen att allt kommer att gå bra och att han klarar detta !
Jag har kämpat och kämpar fortfarande från min cancer .
Jag har sagt innan att jag ska sluta gnälla , men nu måste jag verkligen ta mig i kragen och göra det !
Njut av varandra och var glada för man vet inte när ens liv tar slut !
Igår tog jag bara det lungt (som vanligt ) ! Tvättade en massa och gick mina promenader med Özil . Var en sväng på apoteket . Fick en chock där , min medicin som brukar kosta 259 kr kostade nu nästan 700 kr ???? Hon förklarade att det var nya priser från 1 juli , varför visste jag inte det ?
Blev ganska upprörd av detta , för jag tänker på alla som behöver sin medicin , vad gör dom när dom inte har pengar ? Ska man bara ha ont eller må dåligt eller i värsta fall dö då ?
På kvällen var jag hos mamma för att bli klippt , ville gärna bli av med min tantfrisyr . Det blev kort , ganska busigt , ! Vi även färgade det i rött ! Kändes bara så konstigt att klippa bort nått som äntligen hade växt ut ! Men jag blev nöjd , ska bara vänja mig !

1 kommentarer

Wiveca

02 Jul 2013 11:46

Massa Kramar till dig!!!!

Kommentera

Publiceras ej