Många tankar

0kommentarer

3 dagar av semestern har gått !
I måndags höll mitt hjärta på att stanna . Fabian ringde och var på akuten i Ystad , han hade vurpat med moppen och åkt ambulans in . Han sa flera gånger att det inte var så farligt , men vilken chock man får . Jag körde genast till ystad . Akuten var bara en ända röra . han blev iaf röntgad och det visade brutet nyckelben . Han skulle bli opererad i KRISTIANSSTAD , vad fan händer med sjukvården ???? Igår morse ringde en läkare och berättade att han förmodligen skulle bli på torsdag . men dom skulle återkomma . Hela onsdagen har gått och ingen har ringt . Så jag har jagat någon på sjukhuset i Kristiansstad , men där visste ingen nått . Sen ringde jag Ystad och dom kunde inte heller svara på nått , för dom visste inte vad som hände där . Ringde till slut operationsavd , fick då till slut reda på att han står på listan tills imorgon , men dom vet inte vilken tid . Någon ringer mig imorgon . Vad FAN är detta för system ???? Ja dom ska få höra imorgon vad jag tycker !
Idag har vi varit på äventyr på Tosselilla . Lekt , badat (inte jag) , Åkt karuseller (inte jag) , hoppat , fikat , grillat , cyklat , tittat på folk , skrattat , visat ändan , kastat bh m.m. Nu är vi 5 slagna hjältar . Det ända trista med dagen var att det blåste ganska rejält tyvärr .
Jag ska lägga upp lite bilder senare !

Kommentera

Publiceras ej