Så skönt

0kommentarer

Det är så skönt att ha sällskap hela dagarna ! Jag kommer att känna mig såååå ensam när semestern är slut och skolorna börjat ! Men då hoppas jag att jag är tillbaka i jobb en del iaf ! Igår var nog den varmaste dagen på länge . Vi ät frukost i lugn och ro och lyssnade på melodikrysset , vårt nya låårdagsnöje . Men denna gången klarade vi inte en av frågorna , trist ! Sen packades strandväskan med fika och mycket dricka och leksaker . En sväng på öb för ett strandparasoll . Man ska ju vara försiktig i solen och smörja in sig väl ! Det blev en underbar dag . Vi var i Svarte , inte speciellt mycket folk , så skönt ! Det var 38 grader i solen och 16 i vattnet . Ganska kallt brrrrrr , men denna badkrukan doppade faktiskt sig . Det trodde nog ingen att jag skulle allra minst jag själv ! Men jag kom , såg och segrade hahaha ! Vi grävde och gjorde sandkakor . Det håvades fiskyngel . Det fikades m.m. Sen hem och duscha . Startade grillen och grillade MUMS . Lite rosévin till det ! Vi satt ute länge och bara njöt av lugnet ! Idag så har vi varit och kollat på Toms nya lastbil , handlat snus , hälsat på svärmor , ätit pizza och bara mått bra ! Här kommer några bilder från Tosselilla , stranden och på hundarna !

Kommentera

Publiceras ej