Semester

0kommentarer

Helgen försvann i ett nafs , men det gör ju inget för det är SEMESTER !!!!! I lördags så var vi och handlade lite , nya vattenkanoner .....
Fick besök , så härligt att bara sitta ute och njuta i solen och barnen sprang runt och hade vattenkrig ! På kvällen grillade vi och satt ute och bara njöt ! Lite vin på det mmmmm !
Ni ska bara ana vad jag njuter !
Förra året vill jag ju bara sudda ut ur mitt minne .
Nu ska jag njuta med familjen i 3 veckor . UNDERBART !
Igår kväll tog vi en tur till stranden på kvällen . Massor av folk fortfarande . Vattnet var 15 grader enligt min termometer , iskallt brrrrr . Doppade tärna bara . Tom och Hampus var i en stund . Hampus lekte och grävde och sprang omkring , han var helt lycklig . Jag blir så irriterad på folk (eller få) ! Det stora skyltar att man inte får ha hund på stranden , men ändå ska vissa idioter rasta sina hundar där . Sen var där en mamma som hade noll koll på sina barn suck ! Och sedan alla jä-la påskkärringar , prata svenska tack eller åg him !!!!!!!!
Idag bara slappar vi , ja idag med haha ! Tvättar lite . Ska ta en tur till biblioteket sen , måste ha nått att läsa . Försökte ladda ner till plattan , men fick inte rätt på det . Ovanligt ju när det gäller mig . Sånt finns det inget tålamod till !
Imorgon ska jag hämta en cykel jag har fått av världens bästa Helen , bara jag tänker på henne så skrattar jag och tänker på hennes historia när hon red på hästen Diana hahahaha !
Sen ska det förhoppningsvis bli en och annan tur . Hoppas min rygg vill det , den har inte tyckt om att cykla innan !
På onsdag så blir det äventyr hela dagen . Tosselilla here we come ! Förra året orkade jag knappt ta mig runt där , fick stanna och vila hela tiden , men nu ska jag leka och hoppas jag inte fryser ihjäl på vattenlandet ! Med ska oxå min bästa Lena och Hannah och Benjamin .

Kommentera

Publiceras ej