Tvättmaskinen

0kommentarer

Nu har vi en ny fin tvättmaskin , så härligt ! Synd bara att denna korkade brud inte kan läsa ! När vi skulle provtvätta igår så hoppade den iväg i källaren . Och jag fattade inte varför ? Jag läste bruksanvisningen igen och igen . Men fattade inte att transportskruvarna var det som såg ut som slanghållare ! Men nu är dom borta tack vare Åke ! Så nu hoppas jag vi kan tvätta i lugn och ro !
I tisdagskväll tog vi en roadtrip mot Simrishamn och sedan kustvägen hem igen . Hittade Sandhammaren , vilket underbart ställe . Kritvit sand och långa breda stränder . Dit ska jag åka och bada en dag !
Igår så fixade vi lite ärenden , passa ju perfekt eftersom det var mulet och regnade lite . Tom målade skorsten hos sin mamma och jag gick och fikade hos kusin Palle och Karin . Nu är det helg och Tom börjar tyvärr jobba igen på måndag ! han längtar för han har ju fått ny lastbil .
jag hoppas att det fina vädret håller i sig hela augusti och september med . Det var ju en sån jä-la vinter och lång som attans !

Kommentera

Publiceras ej