25 år

0kommentarer

Kan man tänka sig att idag är det 25 år sen jag gick ut nian . Kan inte riktigt fatta var dom åren tagit vägen ? Jag minns vad jag hade på mig , en ljuslila topp och kjol och en vit kavaj . Vår musiklärare Göran spelade så fint så att nästan alla grät . Man var så glad att äntligen slippa skolan . Sen att man skulle börja gymnasiet istället spelade ingen roll . Min pappa fylla 40 denna dag , så vi skulle resa till Grekland . Så direkt efter avslutningen bar det av till Kastrup . Min familj och Cissis familj . Det blev en vecka i Loutraki man aldrig glömmer . Mycket sol och bad och många nya vänner . Därför blev det att vi åkte tillbaka år efter år .
Nu till helgen som bara försvann !!!!!
I lördags hade vi en riktig mysdag , jag och Tom . Simon var ju med Lena på srf och Fabian var med flickvännen . Vi fixade en massa ärenden på fm jula , biltema , ikea . Tog det ganska lungt hela dagen och grillade på kvällen . I går så körde vi för att hämta Simon i Sjöbo . Han var så nöjd och bara längtar tills nästa år . Vi tog en tur till Boan och hittade äntligen en skånsk flagga . När vi kom hem så kom flaggan upp och Hampus fick en flagga på sin cykel . Vi fixade och trixade i trädgården , jag planterade om blommor , dom kommer nog att få ett växtryck nu med ny jord så dom kan sträcka ut sina rötter . När det är så varmt så saknar jag en pool , den behöver inte vara så stor bara så man kan doppa sig . Får fundera på om jag ska köpa en . Barnen hade gillat det !!!
Även idag värmer solen gott ! Tvätten är igång , frukosten nere , hunden rastad . Ska kanske ta fram dammsugaren och ev göra någon rabarberpaj !

Kommentera

Publiceras ej