Drömmar

0kommentarer

Jag har så många drömmar som jag skulle vilja uppfylla !
Sitter ofta och tittar på hemnet , det finns så många hus som jag skulle vilja ha . Vi bor kanon bra idag , men skulle vilja bo på landet . Helst inga grannar , nära skog och sjö/hav . Gärna nära våra jobb , som det är idag har vi alldeles för långt . bensinen är ju inte speciellt billig ! Vi har ju 10 mil fram och tillbaka både Tom och jag . Det är 20 mil om dagen . Jag skulle vilja ha höns och kanske häst . Jessika hade blivit lycklig om vi hade häst . Då kanske hon äntligen hade flyttat från sin ..... mor ! Där ska även vara ett stort garage eller lada så Tom och grabbarna kan fixa och hålla på .
Jag vill ha ett trädgårdsland och fruktträd och bärbuskar .
Jag vill även resa , det finns så många ställen jag skulle vilja se och uppleva . Jag vill resa med barnen och Tom . Just nu hade vi verkligen behövt att resa iväg bara vi 2 . Rå om varandra och bara ta dagen som den kommer . Slippa höra gnäll och tjat från barnen och slippa höra mamma mamma mamma pappa pappa pappa ????
Tro nu inte att jag inte gillar våra barn för det gör jag verkligen , dom är mitt allt ! Och då menar jag alla barnen . Egentligen skulle jag vilja ha ett barn till , men det lär aldrig hända . Jag kan ju aldrig få barn mer .Det har cellgifter och mediciner tagit död på . Sen är jag ju ändå för gammal nu tycker många . Jag hade en chans innan men det sket sig tyvärr . Så jag får njuta av alla barn som finns i vår närhet stora som små !
Nu blev det kanske ett mycket rörigt inlägg , men jag bara skriver vad som finns i mitt huvud !
Det är verkligen tur man kan drömma !!!!!!

Kommentera

Publiceras ej