fint väder

0kommentarer

Igår ringde klockan mitt i natten , jag skulle åka med Tom i lastbilen . Trevligt att ha nått att göra och att ha sällskap hela dagen . Det var turen på österlen . Tomelilla , Sjöbo , Simrishamn , Kivik , Bollerup , Vitemölle m.m. Det är en lång tur och en lång dag . På vägen hem blev det att hämta Hampus på fritids . Stannade och handlade grillad kyckling som vi skulle ha till middag ! Gottt!!!
När klockan var 20 så var jag så trött att jag hade kunnat bädda ner mig , men jag stod ut och höll mig knappt vaken till 21.30 . Somnade på bara några minuter och har sovit som en klubbad säl !
Idag så blev det helgfrukost och sen melodikrysset , jjaja jag vet det måste vara pensionärsvarning . Men vi lyssnar och försöker klura ut svaren . Dock inte helt rätt tyvärr !
Har varit en sväng på Jula och Biltema och fixat lite saker . Simon fick handlat lite vad han behövde . Vi handlade en ny leksak till Özil som piper , han är helt galen i den och bara försöker döda den . Den ser ut som en apa på en pinne ! Han fick oxå nya ben . Han är som ett litet barn helt vild och kan inte bestämma sig vad han ska , tugga eller leka ?
Eftersom det är så fint väder idag och inget regn alls så är vi bara ute hahahaha ! Knappast !
Hampus fick ett nytt spel , så han spelar för fullt !
Vi kollar på film och bara njuter av att det är helg och bara en vecka kvar för Tom att jobba innan semestern !

Kommentera

Publiceras ej