Hmmm

0kommentarer

Hmmmm solen har varit framme i flera dagar nu , så underbart . Jag älskar ju solen och värmen . Men nu säger dom att det ska bli dåligt väder några dagar , det vill inte jag ! Gräset hade verkligen behövt regn , men inte jag ! På lördag vill jag ha fint väder , för jag hade tänkt vi skulle köra till Ystad djurpark . Men blir det regn så kanske vi får tänka om ! Idag när jag satt där ute i solen , så sitter jag lite under parasoll och lite i solen . För bara under parasollet så fryser jag ju efter en stund . Att bara vara är ju helt underbart ! Nu är det snart sommarlov för alla barn , härligt . jag hoppas dom får en bättre sommar än det har varit dom sista 2 åren . Idag känner jag mig ganska trött , beror kanske på att jag inte gjort nått vettigt idag alls eller pga min sjukdom . Men jag är ju frisk nu eller ? När räknas man som frisk ? jag har läst att flera år efter cellgiftsbehandlingar så kan man vara jätte trött periodvis . Imorgon kommer Jessika och Rockie , så full rulle för Özil i flera dagar .
Naglarna är fixade och målade idag .Denna gången i blått . Jag älskar att byta färg och inte bara mesfärger . Jag måste hitta nått nytt att läsa , dom 3, 50 nyanser böckerna är ju färdiglästa . Har ni några bra tips ?

Kommentera

Publiceras ej