Höst igen

0kommentarer

Det har varit den kallaste natten på evigheter . Så nu är ju frågan ska man behöva ta fram det tjocka täcket igen eller leta upp pyjamasen ? Det är ju inte klokt vi är i slutet på juni och man fryser . Jag har fått ta på mig strumpor idag .
Vad har annars hänt sen jag bloggade sist ?
Jag silade flädersaften igår som stått i källaren i 3 dygn . Den blev jättegod ! Så god att jag satte ännu mera saft . Jag tog Simon med mig och plockade fler fläderblommor . Så nu står där ännu mer saft i källaren som är klar till helgen . Igår gjorde jag 5 liter och till helgen så ska det bli 10 liter till MUMS !!!
Nu är det snart äntligen helg ! Imorgon kommer Hampus , Jessika hoppas denna helgen eftersom Rockie är i höglöp . Jag tror Özil hade blivit galen om hon hade varit här . Han har ändå varit galen sen hon var här sist , då hon började löpa . Han gnäller och äter dåligt ! Men det kan ju vara fler löptikar runt omkring !
Nästa vecka oxå sen är det SEMESTER !
Blir det sånt här väder så blir jag galen . Jag måste ha sol , min kropp behöver det . Hur ska jag annars orka resten av året ?

Kommentera

Publiceras ej