Hot hot hot

0kommentarer

Idag har det varit ganska varmt ! Har tillbringat dagen under körsbärsträdet med plattan och en bok . Pratat med Simon , vi har haft möte om vad som händer på gatan . Hahaha ! Vi kom fram till att det bor 19 barn på vår gata och ändå så kör folk som idioter , även dom som har barn ???? Och alla miljoner katter som oxå finns på denna gata . Det kommer att hända en olycka en dag , hoppas verkligen inte det är någon av de mina som drabbas .
Özil tycker det är varmt , han kommer inte till ro .
Jag sitter rakt upp och ner och är bara varm .
Min stackars sambo är genomförkyld , hoppas det inte smittar . Men det ska det ju inte göra jag har ju fått vaccin mot allt *fniss* ! Jag hoppas det går över snabbt !
Undrar hur man kommer att sova inatt ?
Handlade jordgubbar idag , sååååååå goda . jag brukar vänta till midsommarafton , men jag kunde inte hålla mig längre !
När det är så varmt skulle man haft en pool !

Kommentera

Publiceras ej