Måndag

0kommentarer

Idag fyller världens bästa Lena år !
Solen kryper fram mellan molnen . Det är ju ganska varmt redan men solen vill försvinna bakom molnen för jämnan .
Nu är det bara 2 veckor till Tom har semester och barnen ska vara här . Jag hoppas verkligen vi får toppenväder . Lata dagar på stranden och någon aktivitet någon dag . Vi har inget alls planerat utan ska bara ta dagarna som dom kommer . Jag ska bara njuta !
Igår så var vi ute och plockade fläder . Hittade ett kanon ställe bara bakom huset haha ! Saften är gjord och står nu i källaren för att gotta till sig . Blir den god så ska jag göra mer ! I flera år har jag sagt jag ska göra fläder saft , men aldrig blivit färdig till det . Fattar egentligen inte varför , för det var ju jättelätt ! Väntar med spänning på resultatet .
Har oxå tvättat överdragen till våra soffor , så nu är dom vita igen !
Imorgon ska jag till sjukgymnasten och på onsdag till tandläkaren i Lund . Låter som en körig vecka va ? hahaha
Nä nu ska jag få ändan ur soffan och göra lite nytta !

Kommentera

Publiceras ej