Midsommardag

1kommentarer

Igår var en lugn och skön dag .
En genomförkyld sambo och konstigt väder .
Det är ju iofs ganska normalt numera .
På kvällen åt vi go mat , allt som hör midsommar till , jordgubbarna fick vänta för där var inte plats till dom .
Vid 20 tiden så började jag må illa som f-n , inte alls roligt . Vad var det jag inte tålde? Tom fick utslag på flera ställen på kroppen , som klia . Vad var det han inte tålde ? Vi åt ju inget som vi inte brukar äta . Som tur var så var utslag och illamående borta nu på morgonen . Vi har kastat räkorna , om det nu var dom ??
Nu är det 1 år sen som jag blev skallig , jag hade permis över midsommar och då rakade vi av håret .
Jag mår dåligt bara jag tänker på det !
Men det var då och nu är det flera cm långt och babymjukt och lockarna börjar komma tillbaka .
Det ser inte klokt ut nu , måste göra nått åt den frissan . Ser ut som en tantfrisyr .
Idag ska det bara slappas , frukosten är avklarad , det blev jordgubbar nu istället Jumie !!!
Simon ska jag inte hämta hem förrän imorgon . Han och hans kompisar drack öl igår , har lite svårt att fatta att han är så stor ???
Som vanligt så blåser det ju idag och ingen direkt sol ! Men det ska väl vara lite oroligt väder nu ett tag framöver , det gör ju inget . Bara det blir fint väder när det är semester !

1 kommentarer

Milottan

22 Jun 2013 12:49

Jag har då och då på mig en lång scarfes, som jag snurrar runt huvudet några varva, 2-3, och låter mitt korta sprethår sticka ut här och där. Det fungerar för mig. Och så ser det lagom busigt ut. Du har fint ansikte, Madde, det kommer fram i en sådan scarfesuppsättning.
Räkor kan vara lömska! Ni får njuta av något gott idag. Kramkram

Kommentera

Publiceras ej