regn och blåst

0kommentarer

Idag tycker jag så synd om alla som tar studenten . Hoppas det klarnar upp i em . Igår kände jag mig helt överkörd . Tror mest det är vädret , jag är ju en aning väderkänslig . Men efter middagen så tog jag Jessika och Simon med mig och körde och handlade .
När jag sen gick en tur med hundarna så öppnade himlen sig . Jag blev blöt in på underkläderna , genom jacka och allt ! Tur det inte var kallt !
Idag så är det iaf uppehåll , men blåser som attans . Hundarna busar och busar . Dom 3 tonåringarna sover än . Ikväll så kommer Hampus . Vi får väl se om vi hittar på nått imorgon eller bara skiter i det och stannar hemma . Allt hänger ju på vädret ! Men vad gör vi om det är skitväder ? Förslag ????
Nästa vecka är det midsommar , var tar tiden vägen ? vad ska alla göra till midsommar ? hur brukar ni fira ? dans kring stången ? snaps ? Lekar ? m.m.

Kommentera

Publiceras ej