Sol och blåst

0kommentarer

Tur man inte har tupé eller peruk hahaha ! Det blåser ganska bra idag , det beror väl på att vi bor så nära havet . Peruk har jag ju , den står där och är fin i sovrummet . Den är bara använd en gång . Nu har jag ju fått tillbaka ganska mycket av mitt hår , men det är helt vilt . Lockarna börjar komma tillbaka tyvärr . Jag kan inte göra så mycket åt det , det är bara vilt och ser ganska tantigt ut , men jag är kanske en tant ? Är ju över 40 !
Ännu en helg som bara försvann ! I lördags så var vi och spela minigolf i beddinge , så nu är säsongen startad . Som vanligt så kom jag inte först , jag har fått för mig att man ska mest poäng . Hahaha !
Hundarna bara far omkring , dom är otröttliga . Men idag sover Özil .
Varför tänker inte vissa ???? Man ska/bör kanske inte ta vissa saker framför barn . Och att man orkar älta samma sak om och om igen SUCK !!!!!
Idag är bara en vanlig måndag , tvätten igång och jag slappar mest !

Kommentera

Publiceras ej