Tvätteri

1kommentarer

Idag tvättas det , ja som vanligt , man måste ju ha nått att göra haha ! Skulle vilja ha en torkvinda så jag kunde hänga ut tvätten , det hade ju torkat i ett nafs ! Idag tvättar jag sofföverdrag till hörnsoffan i tv-rummet . Måste även ta våra vita sofföverdrag som vi har i vardagsrummet . Vitt är snyggt , dock inte så praktiskt . Finns skitfärgade ?
Idag är Simon i Ullared med skolan , detta har vi hört om i flera veckor . Han var ju där förra året med . Får se om han handlar allt han har på sin lapp och att pengarna räcker .
Vad har jag annars gjort idag ? Samlat ihopa allt som ska till återvinningen , plast , metall , glas , tidningar , kartong . Det blir en väldans massa på kort tid .
Imorgon är det nationaldagen och Tom är ledig , så skönt !
På fredag ska jag köra Simon till bästa Lena , han ska åka med henne till Sweden rock på lördag och han är helt lyrisk . Nästa år ska han köpa en 4 dagars biljett , det har han gett sig f-n på . Jag kan inte säga så mycket då ungen är 20 nästa år . Men i mina ögon kommer dom alltid att vara små !
jag har fått kontakt med en tjej som går igenom samma sjukdom som jag , det är Jessika i Linköping som fixat det TACK ! Just nu så ligger Malin inne på sjukhuset igen för nått virus (tror jag) ! Jag lider med henne och hennes familj , men hon kommer att klara denna prövningen med det är jag säker på . Synd att hon inte finns på sjukhuset i Lund för då hade jag skyndat mig dit för att muntra upp henne och hålla henne sällskap .Jag vet ju hur trist det är på sjukhuset , man känner sig ännu sjukare . Dålig mat . Och man saknar sin familj . Håll humöret uppe Malin !!!!!
Nu ska jag ta ett tag med dammsugaren , var kommer allt skit ifrån ? Ska även måla mina naglar idag , vilket jag gör minst en gång i veckan !

1 kommentarer

Jessica Söderfjord

05 Jun 2013 12:35

Åhh så glad jag blir när jag läser detta! Ja jag tror att du är precis den rätta personen som Malin behöver just nu!!! Kram

Kommentera

Publiceras ej