6 månader

0kommentarer

Kan ni tänka er att idag är det 6 månader sen jag fick mina nya stamceller från den där kvinnan i Tyskland . Det är ju tack vare henne jag lever idag . Jag är så tacksam för alla dessa underbara människor som inte tänker på sig själv . Alla dom som jag har fått blod och trombocyter av . TACK !!!!!!!
Jaha vaknar och tittar ut och vad ser jag ? Jo ännu mera snö , nu vill jag verkligen inte ha mer ! Men tyvärr är det väl mer på väg !
jag har iaf bestämt mig för att när jag nån gång flyttar så SKA jag ha badkar och kamin . Så är det nån som har ett sånt boende till mig så säg till ! Såklart har jag ju några andra krav med *ler* !
Även idag tvättar jag lite , blir nog bara en eller 2 maskiner idag . Det beror på om jag orkar bädda rent !
Tycker inte jag har nån energi , men det beror nog på förkylningen . Men lite sol och vår hade ju piggat upp . Jag vill ju plantera lite vår blommor och även lite kryddor och sallad och rädisor . Måste bara fråga min läkare om jag får pilla med jord än . Det har jag inte fått på länge nu , för där finns nån farliga svampsporer i jord som jag inte har fått andas in . Visst kan jag be Tom , men jag vill göra det själv ! Har även en del blommor som behöver plantas om , dom växer som attans här . Härligt med växter ! Det blev ändå 2 maskiner tvätt ! Det är ju alltid skönt med renbäddat ! Har även kollat vad jag har i skor om det nu blir vår och sommar någon gång . Får nog förnya den skogarderoben med lite coola skor . jag har kollat på skopunktens hemsida och där är mååååånga som jag skulle vilja ha !

Kommentera

Publiceras ej